همان طور که می دانید پس از مارکت"کافه بازار" مارکت های ایرانی تحت عنوان کندو ،ایران اپس،مایکت و پلازا ایجاد شدند.حال در این بین پلازا مثل اینکه از رقابت دست کشیده و خود را به صورت بسیار خاموش از بازی بیرون کشیده است!

بنده در حال ساخت یک اپلیکیشن اندرودی بودم و در حدود دو هفته قبل ایم برنامه را به مارکت های مختلف از جمله پلازا برای بررسی فرستاده بودمولی تا الان که دارم این مطلب را برای شما می نویسم ؛برنامه من هنوز در پنل کاربری ام در مارکت پلازا در حال بررسی  می باشد!

شاید این مطلب برای شما اهمیتی نداشته باشد و بگویید که تا وبسایت ها و مارکت های دیگری هستند ؛پلازا به چه درد من می خورد! ولی نتیجه گیری من از این مطلب این است که بدانید که بررسی و به روز رسانی یک سایت اندرویدی چقدر سخت و وقت گیر بوده است که تیم پلازا از این کار دست کشیده اند!
ما حقیقت را نمی دانیم ؛شاید این تیم در حال به روزرسانی می باشد و یا...ولی پس از دو هفته تمامی کاربران چیزهای دیگری فکر می کنن